The things that don´t kill you, only makes you stronger

Kom hem från vårsoaren för cirkus en timme sen, sitter och fördriver tiden lite nu.. Ska försöka att lägga mig skapligt idag då jag faktiskt ska till skolan imrogon.hmm... Men det är ju MUSIK och så, så det går vell ann ändå,
Och idag så har min dag varit ganska så bra faktiskt,.. Det känns som om en liten sten lyfts bort från mina axlar ju mer det närmar sig och jag har verkligen nått att se fram emot! Nästa vecka kommer nog bli ganska så chill, visst ett eller annat prov men veckan efter det är det ju förihelvete sommarlov!!!! jag blir bara gladare och gladare av tanken att det snart är sommarlov och jag ska göra detta sommarlov ( mitt sista ) till den bästa nånsin!!!

Och när jag tänker tillbaka på året som vart så är jag jävligt stolt över att jag lyckats denna termin, visst kanske inte toppbetyg osv,, men jag har lyckats! Jag mår bra och har mål för framtiden! LIVET LEKER! :) puss helene

och bara ett tillägg! livet som singel är så jävla mycket roligare än vad jag trodde!, hela sommaren av ragg haha :P nejnu ska jag sova snart puspsuss


Kommentarer
Postat av: lena stromberg

heja heja Helene vad bra att du har gått vidare i livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!utan "killen"inga namn nämnda men du vet vem jag menar puss å kram

2009-06-01 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0