falukorv m. potatismoos

Tjo era aliens! Whats uuup? Har nyss ätit mat som jag duktigt lagat, det blev korv me potatismat, enkelt för vi ska snart åka till flen och kolla åp 3:ornas avslutningskonstert . dET BLIR NOG KUL SOM FAN! tränade på friskis idag, tränade armar och bröst så jag har ganska så ont i armarna just nu :P

Imorgon är det valborg och jag har inte planer vilket SUGER! jag vill hitta på nått, men orkar inte dra till vallarna som alla andra fjortisar som dricker och P**ar i buskarna typ... Nej det blir vell att vara hemma, grilla, äta gott och åka upp till majbrasan. Kan vara skönt det med men ganska så trist ändå... Om du har nått roligt planerat så hör gärna av dig :)
// helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0