Daisy goes crazy!

Tjooo :) Hur är det? Med mig är de bara bra :) Jag känner mig så himla pigg nu för tiden! Kanske är bla för att jag börjat ut o gå :) Ska göra det idag med :) snart! Så ja ska passa på att stoppa i mig ett äpple o sen kila till Elin :) Ska nog ut o springa imorn :) Det är så skönt nu när man verkligen känner att våren kommer. I lööööv it ;)
Jag är nog den av mig o helene som lägger upp mest bilder faktiskt, jag tycker de är så tråkigt att blogga utan att visa bilder om ja ska va ärlig :) Fast ibland när ja har bråttom så kanske ja inte hinner slänga in åt minstonde en bild.
hmmm, vad ska jag göra ikväll? mjoo, helene ska ju på fest (lyckos henne) o jadu, för mig blir de nog en hemmakväll, men lika skönt är ju det :) Gud vad ja babblar känner jag :P haha, men någon som vill dela med sig av vad ni ska göra ikväll o i helgen kanske? :)

<3

Picture! Here it coooomes ;)

 

Gjorde om två bilder lite snabbt :) Nu ska ja ut på en prommis, ha det bra!

Puss / Daisy



Kommentarer
Postat av: Azra

sv: Tack :)<3

2009-02-27 @ 17:13:25
URL: http://azramemic.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

söta bilder ^^

2009-02-27 @ 18:49:37
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0