Gomorron!

Vaknade för ca 45 min sen, o på den tiden tills nu så har jag kollat igenom min garderob, kollat vilka kläder jag kan ha på världsturén nästa vecka.. men än så länge har jag bara hittat kläder som jag kan ha i 2 dar, gäller bara att hitta den 3:e ;)

Idag ska vi städa ur hönshuset :P discusting (stavning) men de är ju sånt som måste göras, sen ska jag ut på en promenad, ska fråga om elin vill hänga med, annars får ja gå själv :)



Nu ska jag kila, ha de bra!


o juste! jag hörde fåglar kvittra imorse när ja vakna! guuud, ja får en sån vårkänsla! så jäkla mysigt! ^^)

/ Daisy


 Här får ni en bild på SVERIGES underbaraste människa!
FANNY ENGMAN! jag älskar dig! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0