När livet bara leker

Har nyss gått en runda med hunden som vanligt, men det blev inte den långa rundan eftersom det är ganska så varmt och jag vill inte pina hunden i onödan liksom.  Egentligen har jag svenska prov imorgon, eller jag har det men det jag försöker säga är att jag inte tänker plugga speciellt mycket på det. Det som vi ska kunna dvs anteckningarna kan jag och provet blir inte alls svårt säger läraren, det är ju bara ett VG prov men ändå...

Imorgon ska det bli regn har jag hört.... Men hoppas inte det.. Det vore faktiskt katastrof!! aha Vill ju ha sommarvärmen kvar ju!

Satt med daniel på bussen och han sa en smart sak och det var nått i stil med att vi kommer typ dö om jorden fortsätter att bli varmare än så här, och isarna kommer smälta.!!
Tänk det är typ 30 grader nu, det är 1 juni, det kommer säkerligen bli varmare och det blir bara varmare och varmare på de ställerna där just isen är, den kommer smälta bort, vi kommer få översvämningar till en början men sen kommer jorden kocka upp.. Det är ju trots allt isarna som håller jorden någorlunda kall.. det är vell så?? Visst jag älskar sommaren och personligen så gör det mig inget om sverige är varm året om typ, men för att vårt klimat ska hålla så får det fan inte fortsätta såhär! Jag vet att folk inte förstår vad det innebär, och en del tar det inte på allvar över huvud taget, men det är ju så att om vi inte börjar tänka på vad vi gör så kommer vi inte leva så länge till... Vi vill ju behålla våren planet och mänskligheten vi lever i?

Dra ett strå i stacken du med!! // helene

Kommentarer
Postat av: terorese

hihi du får nog kika upp lite mer fakta om det där med att det är isarna som håller jorden kall ; ) däremot så blir det ju översvämmning eftersom havsytan höjs bra mycket om alla isar skulle smälta, alla som bor nära vatten kommer få se sig om efter en ny bostad, men du behöver nog inte oroa dig helene, men dina barnbarnsbarn kanske ; )

2009-06-01 @ 19:06:50
URL: http://terorese.blogg.se/
Postat av: Randy

Skithemskt om det regna imorgon!

2009-06-01 @ 22:10:36
URL: http://randys.se
Postat av: Jennica Björk

men jävlar vad du härmar kissie med bloggnamn.

2009-06-01 @ 23:06:12
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0