sköööööönt

Klockan är 20 i elva och jag är fortfarande uppe, men det är för att jag är LEDIG IMORGON på förmiddagen, egentligen skulle jag kunnat vara hemma hela dagen, men eftersom vi har estet på eftermiddagen som vi måste träna på plus att jag ska ha betygssamtal i idrotten, hoppas på ett MVG!!! Ska iallafall bli skönt att äntligen få en ordentlig sovmorgon, så jag tar bussen vid 11 :D
Sitter och äter en liten bit paj som blev kvar sen middagen igår, käkade inte så mycket till middagen idag eftersom jag då fortfarande var mätt sen Rhodos, men blev hungrig såhär mot kvällen... Har hört att man egentligen inte ska äta efter kl 7 på kvällen.. varför det??

Vi fick reda på nått intressant/läskigt på biologin imorse och det var att när man är 25 år så är man i sina bästa år, sedan så börjar kroppen att åldras. Cellerna delar sig inte lika fort, man får sämre ämnesomsättning, man får rynkor typ och mycker mer, shit asså, så tidigt så passa på att göra det ni vill innan ni är 25 för då är ni unga och fräscha ahha! :)

Nej nu ska jag gå och natta kudden tror jag :) cíao // helene

Kommentarer
Postat av: Anonym

öööh kul blogg... eller inte !!!

2009-06-03 @ 22:55:58
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-04 @ 00:08:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: therese

du ska absolut äta efter sju på kvällen, äta med jämna mellanrum så magen håller igång, annars så blir det tomt, maskineriet stannar av och nästa gång du stoppar något i magen lägger man det på reserverna för att kroppen inte vet när den får mat nästa gång, 3-4 timmar mellan tuggorna ska det vara!

2009-06-04 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0