Sommaren planerad :) weei

Hej hej alla goda och glada, just nu är jag jävligt glad, har massa energi, skulle kunna springa till mars och tillbaka :)
När jag kom hem från skolan så åkte jag och cindy till stigtomta för att dela ut den sista reklamen till de husen som vi inte orkade med i helgen. Fast det var lite synd att det regnade och var så risigt väder, men vad gör man... Nu är iallafall den skiten avklarad och jag tänker aldrig mer dela ut reklam!! Fast det var helt klart värt pengarna...

Nu är iallafall min sommar planerad och den lyder som så att jag ska vara i strängnäs mellan den 22 juni till den 10 agusti! Jag ska träffa mina syskon, gå hundkurser och lära mig altt möjligt om hur man tränar hundar, i jakt och lydnad både valpar som unghund och vuxen hund! Torbjörn är en av Sveriges främsta instruktör inom jakt och viltsspår typ så jag kommer nog lära mig grytm mycket, det passar ju kanon eftersom det är ju det jag vill hålla på med sen när jag blir stor !! :) Nu längtar jag tills sommaren och jag får äntligen umgås med mina syskon, men än jag gjort på nio år! Det kommer verkligen bli så otroligt roligt!!!! ;D

Nu är det som sagt inga prov i skolan, har verkligen ingenting mer och jag är så jävla lycklig, inget skulle kunna försöra min dag just nu..! Nu gäller det bara att ha tålamod..

Hoppas ni får en underbr kväll :) // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0