Äntligen får jag mina älsklingar!!!

Hej hej! känns som om det har varit helg ovanligt länge nu, men det är ju bara lördag! Härligt väder så man ska ju inte klaga direkt. Har varit i stan idag och shoppat!, mötte upp rosi och fanny vid lunch så vi gick och käkade på donken:), Sen gick vi vidare och jag käpte en klänning som jag ska ha på skolavslutningen och andra speciella tillfällen typ, sen Så tog jag ut pengar för idag ska jag äntligen köpa mina kärleksskor!!! LOVE IT!, Jag kan kanske visa en bild sen när jag har varit och hämtat dem! längar ahaha

Efter maten ska jag städa ut bilen som jag ska övningsköra i sen så småningom:) haha tråkigt, men det behövs verkligen.! Jag har även hunnit med att laga mat! Vi hörs sen ha en bra kväll!! // helene

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Cam Gigandet - RIKTIG HETING!

Lr vad tycker ni? http://sandratjulins.blogg.se/2009/april/cam-gigandet.html#comment

2009-05-02 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0