att växa upp med bara syrror

Igår innan jag skulle sova så slog det mig en ganska så intressant tanke och den löd ungefär såhär: har killar som växer upp i en familj med bara systrar en större fördel sen när de ska ut och ragga tjejer och tvärtom med tjejer. tex min lillebror är ju ensam kille i familjen just nu, visst kenny bor oxå hemma just nu, men bara tillfälligt, han är ju liksom 22 så han har ingen nytta av att kunna allt om tjejer, han kan vell redan allt vid det här laget, haha

men iallfall min lillebror är 12 år och kan nog mer än nån annan 12 åring vad det gäller saker som mens, vad en tampong är och används till, varför man äter p-piller osv haha ganska kul egentligen!

Men vad tror ni`har en kille som växer upp i en familj med bara syrror större fördel senare i livet??

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-05 @ 22:35:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, de är sant att killar som växer upp med bara systrar har det lättare sen, de har jag ett levande bevis på :) de respekterar och förstår tjejer på ett helt annat sätt :) fast man ska ju inte dra alla över samma kamm det finns ju andra underbara killar också som har bröder :)

2009-05-06 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0