det går en läskig epedemi i skolan :S

Hej hej, hemma från skolan, har ätit middag och läst igenom svenska läxan, ikväll bli det att ta dte lite lugnt, är grymt trött, orkade inte ens träna på F&S som jag hade planerat. Det blir imorgon istl! då har jag även längre tid på mig.
Apropå överskirften, jag och madde hade en liten fundering och det är det här med att alla killar i skolan börjar raka av sig håret? Hallå vad är det med det liksom? är det nån ny modegrej eller har det blivit en ond kedjereaktion?? Man kan ju börja undra, Inte alltid så snyggt! Nej killar passar bättre i år och det är nog nått som alla kan hålla med om? eller vas säger ni?


Hittade tom, ingen snygg snaggad kille på google så det är ju ganska uppenbart :P?? ahhaah
// helene

Kommentarer
Postat av: Steph

Det är snyggt när killar rakar håret! de ser mer ut som killar då ju! ;) enligt min åsikt ^^

2009-05-11 @ 18:55:24
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0