Det handlar om att leva i nuet

Biologiprovet gick ganska så bra faktiskt, det kändes så iallfall, alltid nått possetivt. Hade tänk att träna efter, men det hade blivit sån lång väntan så jag åka hem istället, käkade pannkakor till lunch med syrran! Smarrigt, men dock inte det nyttigast kankse :P Men vafan det är långhelg nu så jävla skönt, till för att svulla eller?

Jag gick en promenad i 90 nu innan middagen, ganska så skönt faktiskt. Imorgon bli det att träna med daniel på friskis och svettis sen får jag se vad som händer, måste plugga lite vet jag iallfall. Har typ två kursprov nästa vecka och två vanliga prov! måste PLUGGGGGA!!!

Det här med att leva i nuet är nått som jag försöker eftersträva så mycket som möjligt nu för tiden. Jag har lärt mig att ju mer planer man skaffar sig och ju fler "drömmar" man har desto mer dåligt mår man bara när de sakerna skiter sig. Jag har även under de senaste året/åren lärt mig att inte vara så godtrogen mot folk, speciellt inte när det sårar mig själv i slutändan. Jag är normalt sätt inte egoistisk eller elak, inte för att jag är det nu, men jag har börjat stå på mig lite mer och försöker leva mer självständigt för att kunna göra det som jag vill och det som jag mår bra av.

Det handlar om att se framåt, leva i nuet. det som ligger bakom oss är gjort, det är framtiden som vi ska försöka göra nått bra av.

Ikväll blir det mys med lillesyrran, kanske glor på nån bra film igen, såg filmen john tucker must die förut! så jävla bra hha säger nog det! se den. Eller så kankske det kommer nått bra på tv:n, vad ska ni ha för er då? // helene

Kommentarer
Postat av: annika & louise

Söt blogg (:

2009-05-20 @ 19:40:32
URL: http://lkak.blogg.se/
Postat av: Albin

Är ni två som har denna blogg. Varför heter den nästan kissie ist för typ era namn? :P

2009-05-20 @ 23:41:14
URL: http://AlbinAxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0