En del saker bli verkligen vad man gör dem till

Har ni hört det där uttrycket " det bli vad man gör det till?" Och så är det verkligen nu, det märks verkligen att skolan snart är slut och att de sista proven kommer samtidigt som de brukar göra, läxhögarna växer och man blir mer och mer trött. Såhär trött som jag har varit den senaste veckan har jag nog inte varit på väldigt länge! Somnar sent på kvällen, upp tidigt på morgonen och sen iväg till skolan, sitta och lyssna på lärarna och plugga! så ser dagarna ut, och om man har tid så slänger man in ett träningspass för att få lite tid för sig själv och göra sånt som man tycker är kul!!


Jag hoppas att mitt och cindys hus blir klart snart så att man får ett eget rum! att dela rum med lillebrorsan just nu suger verkligen, man skulle tro att han övar akrobatkonster i sängen eller nått såsom han vrider och vänder på sig. + att de andra sitter utanför rummet och diskuterar med varandra ganska så högt, vilket oxå gör att man har ännu svårare att somna. Får vell skaffa en sovkompis som jag kan slagga över hos när det känns tungt haha :p Nej men det märks verkligen att vi har flyttat till ett mindre hus och att man blir ganska så begränsad på vart man kan vara och vad man kan göra! Men sånt är livet, det är bara att hålla ut tills huset blir klart och sen kan jag stänga in mig för mig själv i en vecka eller två ahha!!

känner ni av att sommaren börjar närma sig??

// helene

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om min nya design?

http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/ny-design.html#comment

2009-05-06 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0