Fadderbarn

Hej hej, hemma igen och har hinnit äta och pluggat fysik, vilket iallafall inte gav mig ngt. Iallafall så hade vi mentorstid idag och vi fick reda på att på torsdag så ska vi ha nått PO skit, och då ska vi ha en fadder var från trean, ( alla tvåor ) och de ska typ berätta lite osv, eller egentligen vet jag inte vad vi ska göra, vadå fadder liksom? Jag ska iallafall ha en fadder som heter philip nånting. Det blir då efter fysikprovet som vi ska ha det. Det kan nog bli intressant haha

Fredagen är veckans " roliga" händelse iallfall, malin ska ha grillparty typ, fyller år på lördagen. Men rosi fyller oxå år fast då på fredagen så jag ska försöka hinna hem och fira innan jag sticker till stan igen. Sen blir det vell hemfärd nån gång under kvällen! Malin bjuder på mat och dricka så det kan nog bli niice :)

Nej nu ska jag ta tag i pluggandet, har ni för er då?? / helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0