FREEEDAG!!

Godmorgon bloggen, solen skiner och det är grymt fint väder, men såklart så valde jag jeans framför kortare, typ skjorts eller nått liknande. Igår så hann jag ju knappt uppdatera någonting alls, så jag tar mig friheten att göra det nu.

Igår efter skolan så åkte jag hem, nästan direkt när jag kom hem så var det mat, sen skulle vi in till stan igen för att få andra dosen av våran fästingspruta. Det var ganska så lång kö, så vi passade på att fylla i blanketterna som skulle fyllas i, sen när vi var framme så hörde vi SKRIK innefrån bussen, det var en liten skitunge som verkligen var vettskrämd för att ta sprutan, och varken mamman eller sköterskan gjorde ju saken bättre genom att typ halv skrika på ungen och hålla fast den.. Nej lite skrämmande faktiskt, en del borde inte få hålla på med sånt.!
Sen så tyckte vi att vi hade vartít duktiga som tog sprutan haha så vi åkte ner till hamnen och käkade glass!! gott men kanske inte fullt så nyttigt, men som sagt så lever man ju bara en gång? right?
Idag har jag sovmorgon, men kan som vanligt inte nyttja den så det blir att skriva klart engelskan, alltid nått iallfall!
Imorgon ska jag gå och ta den där handledarkursen för att få köra bil, på söndag ska jag dela ut reklam med syrrorna i stigtomta och vrena! men man får ju betalt så det är fan värt det!!

I helgen ska det bli stekhett så det blir att inviga bikinin för i år och lägga sig och steka! Nu ska jag jobba! hörs sen puss // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0