galen dag!

God kväll, tänkte skriva lite om hur min dag har varit, har inte suttit här på hela dagen så det är dax att skriva av sig lite ahah :P
Dagen började med att vi gick upp och sjöng för rosi eftersom det är morsdag idag! Grattis till er alla mammor där ute. Sen efter frullen så åkte jag och cindy och fanny iväg för att dela ut den bunt med reklam som vi hade fått av jocke ( gamfors ) Vi började med att åka igenom hela vrena, tog alla villor och cindy körde och jag räckte ut handen för att trycka ner lappen i lådan aha ganska så smidigt :P Efter ett antal motorstopp av cindy då hon hade svårt med dragläget eller nått så delade vi ut i vrena och sedan bagav vi oss vidare mot stigtomta. Först visste vi inte hur vi skulle gör eftersom det är så inåthelvete med många hus så vi blev lite förvirrade ett tag över hur vi skulle göra för att det skulle gå så fort som möjligt! Men efter ytteligare ett antal motorstopp så la bilen av, batterier var dött! Fan fan fan! så det vi fick göra var att jag och fanny fick gå ut för att puta bilen för att se om den gick igång, men icke även om vi bad om hjälp med puttningen så hjälpte det inte, så rosi och robban fick komma med båda bilarna och boxeringslina, så de boxerade fiaten och vi tog clion och fortsatte att dela ut reklam, det var nära på att vi gav upp och åkte hem, men vi bestämde oss för att göra klart vänster sida av macken vilket var en jävla massa hus. Nu har vi bara en jävla massa till att dela till!! Sen efter att vi hade gett upp 4 timmar senare och stekheta av den gassande solen så åkte vi hem, åkte ganska direkt efter det ner till sjön för att svalka oss och ta det lugnt! Där log vi i cirkus 2 timmar och jag har bränt mig på axlarna och ryggen, Och dum som jag är så vill jag bli brun och smörjer då inte in mig så mycket som jag egentligen kanske ska göra....Måste tänka på det för jag vill ju fan inte ha hudcancer!!

Sen åkte vi hem, käkade mat och sen skrev jag klart egelskan och nu sitter jag här, ska snart sova! Helt seg i huvet fan..  godnatt era saltgurkor // helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0