går på sparreserverna

Kom just hem, har vart och tränat, gjort en powerpoint om soul till musiken och gått lite på stan, mötte även marcela ( kims mamma ) kul att träffas! Hon tyckte att jag kunde kommer över och hälsa på nån dag, men som sagt så vill jag inte det om det innebär att jag måste träffa honom. Jag är så trött på den människan och hur han behandlade mig så jag vill helst aldrig mer se honom!

Somnade på bussen hem, drömde nått knäppt, vaknade till och från och drömde vidare. Är man inte ganska så trött om man drömmer på bussen? det är vell inte först när man kommer i djupsömn som man drömmer?? eller?..

Nu går jag på mina sparreserver, både vad det gäller skolan och försöka vara glad jämt! Jag känner mig så himla trött på allt som händer runtomkring mig just num även fast det inte är mycket i skolan, just nu, eller vi har ett ganska stort prov i biologi nästa vecka som jag har börjat småpluggat inför, men bara en sån sak ATT vi har saker som MÅSTE göras i skolan får mig bara att vilja lägga huvudet under kudden och försvinna tills sommaren börjar!,

Är det ingen som känner som mig eller är jag bara jävligt seg just nu?? // helene


Kommentarer
Postat av: Marko

Tja! Jag heter Marko. Min blogg handlar om bilar så om du eller nån du känner är intreserad så kolla min blogg

2009-05-13 @ 18:02:05
URL: http://bilextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0