Hemma-

Godmorgon bloggen! förmodar att de flesta går i skolan just nu, men inte jag. Igår så kunde jag inte somna över huvud taget. Gick och la mig vid halv 10 för jag var grymt trött, låg vaken och vred mig till över 12, hade ont i halsen vilket gjorde att jag då oxå blev jävligt torr i halsen när jag andades, så fick gå upp och dricka, har även fått typ kliande bett på benen som jag inte vet vart de kommer ifrån. Har huvudverk vilket jag haft nu i typ fllerrra dagar. Så jag bad rosi sjukanmäla mig igår. Ville inte klaga men livet kunde ju vara bättre just nu....// helene

Kommentarer
Postat av: silvia

vad fin blogg :)

2009-05-26 @ 14:01:25
URL: http://lookielaysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0