Nej nu får det vara nog!

Hej, ha nyss käkat middag, trodde att jag skulle bli en aning piggare, få lite mer ork osv men icke. Idag har dagen varit så jävla seg så varken jag eller katarina orkade gå upp för trappen till fysiken. Man känner sig så lam och seg i kroppen, kanske är det detta äckliga väder som är över oss just nu! Hatar när det är regnigt ute, hatar när det är kallt och man känner sig allmänt grådassig. Jag kommer sitta närmaste tiden med näsan i biologiboken för att lära mig skit om matspjälkningen och annat skit som man BÖR kunna!

Hoppas ni får en bättre kväll än mig, trots vädret // helene


Kommentarer
Postat av: alice

Vilken fin blogg ni har! ;o Kolla gärna in min och svara gärna på "frågan" i de senare inläggen. Ha en fortsatt bra dag! :D <3

2009-05-18 @ 20:18:48
URL: http://orik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0