Onsdag!

Såhär har min dag sätt ut:)

Slöjd,solosång, no där vi bara kollade på film, lunch o sen slut :) På matten hade vi vikarie så ja o elvis jobbade in, o sen hade vi hål o sen spanska. o den fick vi också jobba in :) Så jag tog bussen hem 12.50 med några killkompisar :)
O om typ 40 min så åker jag o mamma till nyköping o ska handla skor :) Måste ha ett par nu till söndag! Ska konfirmera mig då :) wohoo! O nu är det bara 3 dagar kvar tills jag blir 15 :D Då får ja skaffa moppekort o ha sex lagligt ;) haha :P Aja, ha en suuuuuuuuuuperdag!
Puss o kram skumbanan :) // Daisy <3

Kommentarer
Postat av: therese

vadå har du sex olagligt nu eller din lille mopperaggare!! :P

2009-05-13 @ 15:03:15
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0