Så nära men ändå så långt bort!

Ibland när man lyssnar på musik så kommer alla känslor fram, så just ju vill jag bara lägga mig i sängen o vakna igen om 3 dar, om inte längre! Jag har så mkt att säga men ingenting kommer fram! Allt sitter fast här inne i hjärtat. Rätt så jobbigt, o vill inte prata med vänner om det, för ja vet hur de blir sen! Om ni undrar vad mina känslor handlar om så är de om en kille..
Har ni vart med om det här? Om man gillar en kille o börjar ta kontakten o DU tar första steget, o sen får du reda på att killen gillar dig också.. är det inte lite irriterande? För då kunde ju killen ha tagit "första steget" . Alltså om du kände killen!
Det är lite irriterande faktiskt.

Har ni någon som ni kan prata om ALLT med? Litar ni på henne/honom upp till 100 %? Känner ni att hon/han verkligen inte kommer att säga till NÅGON? Fundera på det. Jag har funderat på det. O jag vet inte riktigt om jag har en vän som jag kan prata om ALLT med faktiskt. "/ Lite sorgligt. visst jag kan prata med vissa om småsaker o så.. men inte sånna saker som verkligen INGEN ANNAN får veta!

Nae. Nu ska ja kila o äta, Helene har lagat middagen idag! Potatisklyftor,snitzel,sås o vitlökssmör
Hoppas det är lika gott som det låter ;) Men det är det säkert! Helene är ju lixom mästerkocken! ;)
Ha det super!! // Daisy <3


Kommentarer
Postat av: MIQQ

Sv; Jahapp. Var det länge sen du köpte den eller? :)

2009-05-10 @ 17:28:55
URL: http://miqq.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej snygging:D<333;)

2009-05-11 @ 18:19:03
Postat av: Anonym

hej snygging:D<333;)

2009-05-11 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0