starting to be lightbrown

Hej! Vilket kanoners väder vi har! Gick upp vid halv 8 imorse för att åka till nyköping och gå på handledarkurs, den började kl 9, vi var där lite innan så jag passade på att göra ett syntest som man ska göra... Och då kom det beskedet som jag fruktade.. Jag kanske kommer behöva ha glasögon.. Jag ser tydligen ganska så dåligt på långt håll... Det måste ha kommit nu på senare tid för innan har jag verkligen inte haft några problem med synen innan,  men om jag får glasögon så tänker jag inte bära dem i skolan iallafall för jag passar inte i det!! Nej det får bli när jag kör bil och läser typ....

Hann åka ner till sjön en stund innan maten och solade.. Kankse har man fått en aning färg iallfall:) Kvällen kommer dessvärre bestå av att plugga lite kemi och gå en promenad eventuellt springa med robban.. Får se vad jag orkar, men ska försöka nyttja solen så mycket som möjligt iallfall! Morgondagen skulle se ganska så sweeet ut den med :)!!// helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0