trött som fan och glas iögonen!!

shuu! Vill bara börja detta inlägg med att återigen säga grattis till malin som IDAG fyller 18 år! grattis gumman och tack för en riktigt rolig kväll igår! :) hoppas du får en toppendag!

Kom hem vid 12 igår, trött som fan var jag och somnade ganska så omedelbart, blev väckt i morse kl halv 10 typ! tidigt som fan , men det var frukost och några en del skulle åka till stan och handla kläder, men jag orkade inte följa med för jag skulle ändå inte handla nått. Så jag har hjälp robban och kenny med att vara hantlangare till att isolera vinden i mitt och cindys hus! Igår var elektrikern här och kopplade in saker, så det känns som att det börjar hända saker nu!! Snart får vi vårt HUUUUS!!! :) Skönt med eget rum , egen tv, eget badrum osvosv!!
Fast när man håller på med isolering som innehåller glas så går man lätt det på kroppen och det börjar klia, jag har nu fått det i ögonen och det svider litegrann, men man är ju tuff eller vad säger ni??:P ahha

Ikväll blir det en långpromenad! ganska går in till stan höhö, lär vell stupa vid stigtomta isnfl aha!!

Nej nu ska jag fortsätta ute! // helene

Kommentarer
Postat av: Micaela

Halloj, kan ni inte lägga upp lite bilder :P

2009-05-09 @ 13:34:37
URL: http://mahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0